Δημοσίευση:
Τελευταία ενημέρωση:

Ήρθε η δικαίωση για τους μακαρονάδες- μ’ έρευνα που σοκάρει!

Δημοσίευση:
Τελευταία ενημέρωση:

“Αυτό που βλέπετε, οφείλεται στα… μακαρόνια”, έλεγε η Ιταλίδα ηθοποιός Σοφία Λόρεν σε όλους όσοι σχολίαζαν την καλλίγραμμη σιλουέτα της.

Αμερικανοί επιστήμονες έρχονται να την δικαιώσουν υποστηρίζοντας πως, όσοι τρώνε ζυμαρικά είναι πιο υγιείς και καταναλώνουν λιγότερο λίπος.

Οι μακαρονάδες δικαιώνονται αφού μπορούν και προσαρμόζονται καλύτερα σε διαιτητικές οδηγίες και προσλαμβάνουν ικανοποιητικές ποσότητες πολύτιμων θρεπτικών συστατικών, όπως το φυλλικό οξύ, ο σίδηρος, το μαγνήσιο και οι φυτικές ίνες.

Για τους επιστήμονες, όσοι δεν μπορούν να αντισταθούν στα ζυμαρικά καταναλώνουν λιγότερα κορεσμένα λιπαρά και λιγότερη πρόσθετη ζάχαρη σε σχέση με εκείνους που αποφεύγουν τα ζυμαρικά και προσλαμβάνουν μεγαλύτερη ποσότητα βιταμινών και μετάλλων.

“Οι νέες διατροφικές οδηγίες για τα έτη 2015-2020 ενθαρρύνουν την κατανάλωση όλων των τύπων σιτηρών, καθώς παρέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά. Τα ζυμαρικά μπορούν να αποτελέσουν δομικό συστατικό μιας καλής διατροφής.”

Η ανάλυση αυτή υπογραμμίζει τη διατροφική αξία των σιτηρών, όπως των ζυμαρικών”, εξηγεί η διαιτολόγος Νταιάν Γουίλαντ, από την Εθνική Επιτροπή Ζυμαρικών της Αμερικής. Τα μακαρόνια περιέχουν σημαντικούς υδατάνθρακες τους οποίους χρησιμοποιεί ο οργανισμός για ενέργεια.

Επιπλέον, είναι μία τροφή χαμηλή σε νάτριο και χοληστερόλη. Η έρευνα παρουσιάστηκε στην ετήσια συνάντηση της Εταιρείας Παχυσαρκίας, στη Νέα Ορλεάνη..

Μείνετε ενημερωμένοι με το Newpost. Ακολουθήστε μας για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.

ολες οι ειδησεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr