Πιείτε καφέ πριν από την οδήγηση
Ένας καφές μπορεί να διώξει την πνευματική κόπωση κατά την οδήγηση.
Ένας καφές μπορεί να διώξει την πνευματική κόπωση κατά την οδήγηση.
Ένας καφές μπορεί να διώξει την πνευματική κόπωση κατά την οδήγηση.
Όπως αναφέρει το neadiatrofis.gr σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων (EFSA), η κατανάλωση 75 mg καφεΐνης (ποσότητα που περιέχεται για παράδειγμα σε περίπου 2 φλιτζανάκια ελληνικού καφέ ή 1 κούπα στιγμιαίου καφέ) αυξάνει την ικανότητα προσοχής και εγρήγορσης σε υγιείς ενήλικες.
Για το λόγο αυτό άλλωστε και το ISIC (Institute οf Scientific Information on Coffee) σε επίσημη έκθεσή του τονίζει ότι 1 – 2 φλιτζάνια / ποτήρια καφέ είναι απαραίτητα είτε πριν είτε κάνοντας ένα διάλειμμα κατά την οδήγηση, και μπορούν να έχουν αντίστοιχο αποτέλεσμα όσον αφορά την μείωση της οδηγικής κόπωσης με 30 λεπτά ύπνου.
Παράλληλα σε έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο έγκριτο επιστημονικό περιοδικό BMJ και πραγματοποιήθηκε σε επαγγελματίες οδηγούς μεγάλων αποστάσεων, βρέθηκε ότι η καφεΐνη προλαμβάνει την επικίνδυνη κόπωση στο τιμόνι.
Οι ερευνητές λαμβάνοντας υπόψη μαρτυρίες από 530 οδηγούς, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσοι είχαν καταναλώσει καφεΐνη (κυρίως από καφέ) είχαν 63 % λιγότερες πιθανότητες να τρακάρουν σε σχέση με εκείνους που δεν είχαν καταναλώσει κάποια πηγή καφεΐνης (τρόφιμο ή ρόφημα).
ολες οι ειδησεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr