Δημοσίευση:

Πόσο αλάτι πρέπει να τρώμε για να είμαστε υγιείς;

Έρευνες έχουν συσχετίσει την μειωμένη διατροφική πρόσληψη νατρίου (βασικού συστατικού του αλατιού) με την μείωση του κινδύνου για εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Δημοσίευση:
αρθρο-newpost

Έρευνες έχουν συσχετίσει την μειωμένη διατροφική πρόσληψη νατρίου (βασικού συστατικού του αλατιού) με την μείωση του κινδύνου για εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Έρευνες έχουν συσχετίσει την μειωμένη διατροφική πρόσληψη νατρίου (βασικού συστατικού του αλατιού) με την μείωση του κινδύνου για εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων. 

Με βάση μια νέα ανασκόπηση μελετών που δημοσιεύτηκε στο έγκριτο επιστημονικό περιοδικό Circulation επιστήμονες αξιολόγησαν την επίδραση της πρόσληψης νατρίου σε 2.275 συμμετέχοντες μέσω της διατροφής τους στον καρδιαγγειακό κίνδυνο σε χρονικό διάστημα παρακολούθησης μέχρι και 15 ετών.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η μειωμένη πρόσληψη νατρίου σε ποσότητα κάτω των 2,3 γραμμαρίων την ημέρα σχετιζόταν με ελάττωση του καρδιαγγειακού κινδύνου κατά 32%.

Σύμφωνα πάντα με τους ειδικούς, μια μείωση της διατροφικής πρόσληψης νατρίου κατά ένα γραμμάριο την ημέρα οδηγεί σε ελάττωση του κινδύνου κατά 17%.

Επομένως, οι νεότερες μεθοδολογικά ορθότερες μελέτες υποστηρίζουν ότι η ημερήσια διατροφική πρόσληψη νατρίου δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 2, 3 γραμμάρια την ημέρα, ποσότητα δηλαδή που αντιστοιχεί σε λιγότερο από ½ κουταλάκι του γλυκού αλάτι!

Μείνετε ενημερωμένοι με το Newpost. Ακολουθήστε μας για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.

ολες οι ειδησεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr